My own Life

Alla inlägg under april 2011

Av Natalie - 6 april 2011 20:56

Ojj nejj förlåt jag har inte bloggat något :o Men kmr inte göra det heller för jag har min andra blogg att ta hand om :/. men du kan besöka den om du vill :D. www.natalietheone.blogspot.com. Så Farväl... men kolla in lte nu och då för jag kan göra ett inlägg när som helst...<3

Av Natalie - 4 april 2011 17:11

Jo nu har jag bestämt mig, och jag kommer att skriva på denna blogg typ 1-2 gånger om dagen :P

Denna video är bra du måste se den :P!<33

Av Natalie - 3 april 2011 15:42

HEJ IGEN!! Nu är jag tillbaka :D. Jag har ju inte gjort ett ända inlägg sedan 5 september :D. För jag har skrivit på min andra blogg www.natalietheone.blogspot.com. fast jag skriver nog fortfarande på den, men jag tänkte att jag skulle besöka min gamla blogg igen. Och som ni ser så har jag designat om den helt  TOTALT rosa :D. Blev den inte gullig?. Vill inte skryta men är nöjd <3.Och detsamma med headern som jag nyss gjorde =). Den blev också rosa. jag har börjat gilla cupcakes som tema just nu ;D. Ni undrar säkert om jag kommer fortsätta att skriva påden och ja det kommer jag :)). jag kommer skriva på båda bloggarna så det räcker om du läser en :3. hehe att göra en header tar väldigt lång tid. Jag har gjort 3-4 stycken :)). Men nu måste jag gå, så jag bloggar mer imr eller senare idag <3. Heippa <3

Presentation


Mitt riktiga namn är Natalie, och andra namnet är Daniela. Därför heter min blogg Daniiela.bloggplatsen.se. Jag älskar att lyssna på musik, åka snowboard, simma och vara med kompisarna :D.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards