My own Life

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Ida & Daniela

Av Natalie - 22 augusti 2010 15:50


Hej idag klockan 15:10 kom Ida till mig och vi hade tänkt att spela dator men då var min syster där. Så vi kollade lite på TV och sen fikade vi lite bullar och saft. Sen var det vår tur på datorn. Då kollade vi lite mejl på hemsidorna och sen efter en timme så skulle min syster spela dator igen. Då planerade vi att göra e blogg tillsammans, men det gick ju inte så bra för det var svårt med användarnamnet. :/. Så vi bestämde oss för att göra en någon annan gång. Och vi tänkte ringa till våra killar, när vi hörde min lilla syster dansa p vår dans matta. Så vi gick och kollade och det såg ju kul ut så vi började också dansa lite men vi skrattade mest :D. När vi hade dansat en stund så var min syster klar så vi gick till datorn då för att göra en blogg tillsammans men Idas föräldrar kom då just så vi hann inte. men det var ju kul så länge det varade ;)!


Ha det bra! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 26 maj 2011 17:07


Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en Canon Powershot G12 kamera :D. Vill du också vara med och tävla? Det kan du göra härwww.vinncanonkamera.feber.se. Svaret på frågan är: Du kan spela in hela scener med HD kvalitet. 1920*1080, 30 bild...

Av Natalie - 6 april 2011 20:56

Ojj nejj förlåt jag har inte bloggat något :o Men kmr inte göra det heller för jag har min andra blogg att ta hand om :/. men du kan besöka den om du vill :D. www.natalietheone.blogspot.com. Så Farväl... men kolla in lte nu och då för jag kan göra et...

Av Natalie - 4 april 2011 17:11

Jo nu har jag bestämt mig, och jag kommer att skriva på denna blogg typ 1-2 gånger om dagen :P Denna video är bra du måste se den :P!<33 ...

Av Natalie - 3 april 2011 15:42

HEJ IGEN!! Nu är jag tillbaka :D. Jag har ju inte gjort ett ända inlägg sedan 5 september :D. För jag har skrivit på min andra blogg www.natalietheone.blogspot.com. fast jag skriver nog fortfarande på den, men jag tänkte att jag skulle besöka min gam...

Av Natalie - 5 september 2010 14:41

Ja nu har jag varit på lägerskolan i Pörkänäs. Det var synd att vi bara var 3 dagar där :(. Men det var ändå kul. Jag hade kul tillsammans med Eme, Anna och Lina. Och det var inte kul att vandra hela dagen :(. Fast bara sådär annars så hade jag väl t...

Presentation


Mitt riktiga namn är Natalie, och andra namnet är Daniela. Därför heter min blogg Daniiela.bloggplatsen.se. Jag älskar att lyssna på musik, åka snowboard, simma och vara med kompisarna :D.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards